1. Тип допомоги: грант
2. Термін дії: 2023 рік (орієнтовно)
3. Територія: вся Україна
4. Вид допомоги: до 1 млн грн
5. Дедлайн: до 12 лютого 2023 року
6. Учасник(и): суб’єкт малого чи середнього підприємництва (ФОП-громадяни України або юридична особа (юридичні особи, кінцевими бенефіціарними власниками яких є громадяни України)
7. Виконавець: ТОВ “Трендс енд Брендс” на замовлення ТОВ “Леново Юкрейн”.
8. Сфера діяльності: виробничі та сервісні підприємства, інноваційні компанії,
ІТ компанії.
Учасниками програми можуть стати бізнеси, що відповідають наступним критеріям:
Місцезнаходження: Україна, за виключенням тимчасово окупованих територій
Сфера діяльності: виробничі та сервісні підприємства, інноваційні та IT-компанії
Штат: щонайменше 5 працівників на 23.02.22
Масштаб: фінансовий обіг підприємства до 23.02.22 складав понад 5 млн грн/рік
Досвід: від 4-х років роботи на відповідному ринку
Експертна комісія розглядатиме наступні показники, за результатами яких буде обрано 20 півфіналістів:
Досвід роботи підприємства та його фінансові показники. Мета: виявити стійкість компанії.
Чисельність персоналу. Мета: визначити потужність підприємства як роботодавця.
Потенціал та перспективи розвитку. Мета: визначити попит підприємства та його потенціал.
Цілі, потреби та ризики подальшої роботи підприємства. Мета: оцінити сфери, в яких підприємство потребує допомоги.
Реалістичність та обґрунтованість бізнес-проєкту для залучення грантового фінансування.
Інноваційність підприємства.
Учасників, що пройшли відбір до півфіналу окремим листом, 27 лютого
2023 року. Також, додаткова інформація буде висвітлена у Телеграм-каналі для усіх учасників проєкту.
Контакти організатора грантової програми ТОВ “Трендс енд Брендс”
Адреса: 01001, м. Київ, вул. Стрілецька 7/6, оф. 50
Електронна адреса: lenovo@trendsandbrands.com.ua
Контактна особа: Валерій Мірочник
Телефон: +38 067 467 42 37
ПОЛОЖЕННЯ про правила проведення грантової програми “THINK ON.UKRAINE”
Заявки до участі у програмі приймаються ТУТ
ІнфоДжерело: https://lenovo.ua/lp/thinkon?utm_source=forbes&utm_medium=article&utm_campaign=thinkon_14122022