До уваги мешканців Павлоградського району
опубліковано 01 лютого 2022 року о 11:20

      Управління соціального захисту населення Павлоградської райдержадміністрації нагадує наступне.

      Відповідно до п. 90 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 зі змінами (далі – Положення), громадянин, якому призначено житлову субсидію, зобов’язаний протягом 30 календарних днів проінформувати управління про виникнення обставин, зокрема щодо:

   - зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарства, а також зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;

   - зміни соціального статусу членів домогосподарства, а також їх сімейного стану;

   - зміни переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, а також зміни виконавця комунальних послуг;

   - будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства придбав у будь-який спосіб транспортний засіб; житлове приміщення (квартиру, будинок); здійснив купівлю на суму, яка на дату проведення операції перевищує 50 тис. гривень (земельної ділянки, квартири (будинку), іншого нерухомого майна, транспортного засобу (механізму));

   - будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія (в тому числі автоматично), має на депозитному банківському рахунку (рахунках) кошти у сумі, що перевищує 100 тис. гривень;

   - будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії, призначенням житлової субсидії без звернення здійснив операції з купівлі безготівкової та/або готівкової іноземної валюти,  а також банківських металів на загальну суму, що перевищує 50 тис. гривень.

Громадянин, який несвоєчасно повідомив управління соціального захисту населення про вищезазначені обставини, повертає житлову субсидію з дня їх виникнення.

      Крім того повідомляємо, що при зверненні за призначенням усіх видів державних допомог діти, яким виповнилось 14 років, повинні мати паспорт громадянина України.

      Паспорт громадянина України (у формі ID – картки) – це основний документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, видається з 14 років. Особи, які не досягли 18 років, отримують паспорт строком дії 4 роки, старші за 18 років – строком дії 10 років.

      При первинному або повторному оформленні паспорта заявника або членів його сім’ї, одержувачі державних допомог зобов’язані повідомляти про це управління соціального захисту населення.

      Відповідно до Закону України «Про верифікацію та моніторинг держаних виплат» Міністерством фінансів України щомісячно проводиться верифікація особових справ одержувачів усіх видів державних допомог.

      Своєчасне надання громадянами вищевказаної інформації забезпечить  правильне та коректне нарахування житлових субсидій, державних допомог та забезпечить уникнення повернення надміру нарахованих коштів. 

      Відповідь на питання, які виникнуть, можна отримати в управлінні соціального захисту населення Павлоградської райдержадміністрації за телефоном: 066 135 54 29.


Управління соціального захисту населення 

Павлоградської райдержадміністрації

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux