Обґрунтування технічних і якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі:
«Природний газ»
ДК 021-2015:: 09120000-6 – Газове паливо.
1. Найменування замовника: Виконавчий комітет Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області.
2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань: 40210421.
3. Місцезнаходження: 51464, с. Богданівка Павлоградський район Дніпропетровська область, вул. Українська, 35А.
4. Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» зі змінами).
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України №710 від 11.10.2016 за змінами від №1266 від 16.12.2020 року, з метою ефективного та раціонального використання коштів для оприлюднення та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості на офіційному веб-сайті Богданівської сільської об`єднаної територіальної громади, надаємо для оприлюднення на офіційному веб-сайті інформацію про очікувану вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі щодо процедури, оголошеної в листопаді 2021 року, а саме: природний газ.
ДК 021-2015:: 09120000-6 Газове паливо.
5. Процедура закупівлі: Переговорна процедура скорочена.
6. Ідентифікатор закупівлі – UA-2021-11-23-015701-a
7. Період доставки товару: 01.11.2021 р. – 31.12.2022 р.
8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 841 461,99 (один мільйон вісімсот сорок одна тисяча чотириста шістдесят одна гривня 99 копійок) в т.ч. ПДВ 306 910.33 грн.
9. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Погодження договірної ціни щодо постачання товару:
1 841 461,99 (один мільйон вісімсот сорок одна тисяча чотириста шістдесят одна гривня 99 копійок)
в т.ч. ПДВ 306 910.33 грн.
Вимоги до предмету закупівлі:
Відповідно до п. 3 частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переговорна процедура застосовується замовником як виняток у разі: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. При цьому Замовник самостійно визначає документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до Листа МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИвих. № 3304-04/60124-06 від 03.10.2020 року «Щодо переговорної процедури закупівлі» для застосування підстави відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону замовники можуть керуватися Кодексом цивільного захисту України (далі - Кодекс), яким передбачено визначення надзвичайної ситуації, ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. Поряд з цим статтею 5 Кодексу наведено класифікацію наслідків надзвичайних ситуацій. Повноваження органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту визначені Главою 4 Кодексу. Статтею 17 Кодексу встановлено, 3 що центральний орган виконавчоївлади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, зокрема видає експертні висновки про рівень надзвичайноїситуації, веде їх облік. Відповідно до п. 24 ч. 1 ст. 2 КЦЗЗ - надзвичайна ситуація - обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання на ній або водному об’єкті, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела (може призвести) до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання значних матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. Надзвичайна ситуація може бути державною, регіональною, місцевою, об’єктовою. Остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) (п. 11 Порядку класифікації надзвичайних ситуацій, постанова КМУ від 24.03.2004 року № 368). Згідно з п. 11 Порядку - Остаточне рішення щодо визначення рівня надзвичайної ситуації з подальшим відображенням його у даних статистики, зокрема у разі відсутності відомостей у повному обсязі стосовно розвитку надзвичайної ситуації, приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. Відповідно до підписаного Меморандуму про взаєморозуміннящодо врегулювання проблемних питаньу сфері постачання теплової енергії та постачання гарячоїводи в опалювальному періоді 2021/2022 рр., враховуючи пониження температури зовнішнього повітря та початок опалювального сезону 2021/2022 років з метою запобігання негативним наслідкам, які стануться через відсутність опалення та гарячого водопостачання, відповідно до протоколу засідання експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 15/09-21 від 12.10.2021р. яким затверджено перелік надзвичайних ситуацій що виникли в Україні протягом вересня 2021 року (додаток 1), протоколу №28 позачергового засання регіональної комісії з питань техногенно – екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 11.10.2021р. вирішено визнати ситуацію, що склалася у зв’язку з відсутністю постачання природного газу для установ, організацій та комунальних некомерційних підприємств, що фінансуються з державного або місцевих бюджетів на осінньо – зимовий період 2021 – 2022 років та подальшим виникненням загрози життю та здоров’ю населення області, завдання значних матеріальних збитків, відповідно до пункту 24 частини першої статті 2 Кодексу цивільного захисту України, надзвичайною ситуацією. Таким чином, у Замовника наявні підстави для застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.З ч.2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Мета використання товару: для задоволення потреб природного газу об’єктів Замовника.
Місце поставки товару:
Вимоги щодо якості надання послуг
Якість природного газу, його фізичко – хімічні показники повинні відповідати вимогами, визначеним ІІІ розділом Кодексу ГТС та Кодексу ГРМ.
Перейти на закупівлю можна за адресою:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-23-015701-a
Уповноважена особа
з питань організації та здійснення
публічних закупівель О.С. Сапожнікова